شنیدن صدات دلتنگم میکنه

یه کاری با من کردی که حتی شنیدن صدات از پشت تلفن منو دلتنگ میکنه. نمیدونم جریان چی بوده که من باید عاشق خوشکل ترین و خوشمزه ترین مرد روی زمین میشدم و اینجوری تاب و تحملم مختل میشد. غذا میخورم تو فکر توام، می خوابم تو فکر توام، بیدار میشم تو فکر توام، پای کامپیوتر، موقع دیدن تلویزیون، تو خیابون، همه جا همه جا فقط تو فکر توام. خودت میدونی دو سال که دارم روز به روز دیوونه تر میشم هر کار میکنم و هرجا میرم به اولین چیزی که فکر میکنم اینه: کاش خرگوشم اینجا بود. کاش دوست داشتن اندازه داشت. من کوچولوتر از اونی هستم که بخوام یه عالمه عاشق بشم اصن دلت برام میسوزه اگه از بس عاشقتم جونم تموم بشه چی؟ جواب مامان بابامو چی میدی؟ از این حرفها که بگذریم یه تشکر گنده برای ثبت مجدد دامین سایتم که داشت از دستم میرفت بهت بدهکارم البته این پیشت باشه تا بعدا حسابی جبران کنمباشه خرگوش؟

نویسنده: گوگوی رو به اتمام

گوگو با وجود خرگوش هیچ وقت نا امید نمیشه

عزیزم تا وقتی که تورو دارم نه نا امید می شم نه ناراحت اگر بعضی وقتها باعث ناراحتی قلب مهربونت میشم خودت منو ببخش تو همیشه مهربونو شادی و من عصبانی و عجول. خرگوش قشنگم بیشتر از همیشه عاشقتم. کی باورش میشه تو بخاطر من از اصفهان داری میری تهران فقط برای اینکه مشکلم حل بشهدوست دارم دوست دارم دوست دارم ...

نویسنده: گوگوی امیدوار

خرگوش عاشق

سلام این روزها اینقدر همه چیز شلوغ و پلوغه که آدم نمی دونه کدوم کارو اول انجام بده  ولی با اینهمه بزرگترین مشکل و ناراحتی آقا خرگوشه این روزا اینه که گوگو خانومش ناراحتهآخه این نامردا رسما ما را گذاشتن سر کار ولی اوضاع اینطوری هم نمی مونه چون فردا قراره برم سراغشون. اونا نمی دونن با کی طرفند  من هر کاری که بتونم برای خوشحالی و لبخند گوگو خانوم می کنم دوست دارم گوگو همیشه این شکلی باشهو برای اینکار حاضرم خودمو ریز ریز کنم  آخه من عاشقشم.  امیدوارم فردا خبرای خوبی براش داشته باشم 

نویسنده آقا خرگوش امیدوار و عاشق

خرگوش نگو، بگو سوپر من

این شرکت مسخره در پیت زوار در رفته دودره باز انگار میخواد همینجوری منو بپیچونه و دامین سایتم رو تمدید نکنه   ولی احمقا نمیدونن که با جواب ندادن تلفنهای شرکت و دایورت کردن موبایل روی یه شماره پرت و پلا حریف گوگو خانوم نمیشن  چون گوگو خانوم یه خرگوش داره که صدتا سوپرمن و یه جا میزاره تو جیبش. خرگوش خوشکلم 2 ساعت تموم شماره این عوضیارو میگرفته تا این که از رو رفتن و جواب دادن بعدشم چندتا قلمبه سلمبه بارشون کرده  فک کنم از ترس تو خودشون جیش کرده باشن! نه؟؟ نمیدونم حالا شاید هم جیش نکرده باشن. خرگوشم حتی توی این موضوع کوچیک منو تنها نمیزاره واقعا بی نظیره. خرگوش عاشقتم عاشق   خودت که میدونی بیشتر از همیشه

نویسنده: گوگوی سوپر من دار

اوضاع بهتره

چند دقیقه پیش با خرگوش خوشکلم حرف زدم حالش خیلی بهتر شده هوراااااااااا

نوسنده: گوگوی متبسم

از دست گوگو هیچ کاری بر نمیاد

هنوز خرگوش فکش درد میکنه  ببین یه دندون زپرتی چطوری حال جفتمونو گرفته از این دارم میسوزم که هیچ کاری ازم بر نمیاد اگر پیشش بودم به زور میبردمش دکتر ولی حالا که پیشش نیستم چی؟ هیچ کاری از دستم بر نمیاد من یه گوگوی بی مصرفم  

نویسنده: بی مصرف ترین گوگوی دنیا

گوگو خیلی نگرانه

خدایا خرگوشم داره درد میکشه یه کاری کن دیگه نکشه! دندون عقلش درد میکنه خرگوش میگه یه میلیمترش بیرونه بقیش تو لثه مونده آخه عوضی موندی اون تو چه غلطی بکنی؟ اگه دستم بهت برسه بیچارت میکنم فک کنم دندونه هم مثه من عاشقه خرگوش شده و دلش نمیاد ولش کنه دوست داره همیشه تو دهن خرگوش زندگی کنه! مثه من که دوست دارم همیشه تو قلبش زندگی کنم هیچ وقت فکر نمیکردم بتونم یه دندونه عقل نیمه پنهونو تا این اندازه درک کنم  حالا چی میشه؟ دندون خرگوشو میگم کاش زود زود خوب شه

نویسنده: گوگوی نگران

خرگوش درس خون

خرگوشم همه امروز رو داشت درس میخوند منم همش زنگ میزدم بهش فک کنم اعصابشو خورد کرده بودم البته خرگوش من درساشو خونده حالا دیگه داره آلمانستانی میخونه ولی نمیخواد منو تنها بزاره بره آلمان فوق لیسانسشو بگیره هااااااا! همینجوری چون آلمانی رو دوست داره میخونه. من هم مثل همیشه عاشق تر ز پیشم  بیگانه ز خویشم

نویسنده: از اون گوگوها که خرگوششون آلمانی میخونه

فردا روز گوگو خانومه

فردا صبح دارم میرم پیش خرگوشم. هوراااااااااااااااااااااااااااا وقتی میرم پیش عشقم دیگه از این زندگی هیچی نمیخوام  خدایا من عاشقم عاشق بیشتر از همیشه

نویسنده: گوگو خانومه خیلی خیلی عاشق