این عشق چقدر میخواد بزرگ بشه

بعضی موقعها فک می کنم که این عشق ما تا کی میخواد بزرگ بشه یعنی من میتونم از پس این عشق بزرگ بر بیام؟ خدا میدونه که هر شب که خوابیدم بعد از بیدار شدنم عاشق تر از قبل بودم آخه یه آدم چقدر میتونه مهربون باشه توی این دوره زمونه خراب یه پسر با قیافه خرگوش خوشکلم که دیگه خودتون میدونید چهرش کاملا سینمایی! انگار از روی باگز بانی کپیش کردن! شاید هم باگزبانی رو از روی خرگوش من ساختن؟ حالا دقیقا نمیدونم کدومو از رو کدوم ساختن ولی خب به هر حال یه موجود به این زیبایی تاکید می کنم این خرگوش من چشماش شبیه سرندی پیتیه یادتونه، کنا، سرندی پیتی، جزیره ناشناخته ... ؟ باور کنید نه اهل الکله نه اهل دود (حتی قلیون) نه اهل رفیق بازی!! نمیدونم چه کار خوبی توی زندگیم کرده بودم که خدا این موجود پاک و زیبا رو به من هدیه کرد. فقط آرزو می کنم لیاقتش رو داشته باشم 

 

نویسنده: گوگو خانوم خوشبخت و خوش شانس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد