منو یادته؟

خرگوش خیلی وقته به اینجا سر نمیزنی 

وقتت پره میدونم 

سرت شلوغه میدونم 

خیلی دوسم داری میدونم 

ولی دیگه مثل قبل ترها نمیتونیم با هم باشیم میدونم 

یه روزی غصه اون روزایی رو میخوردم که اینجا بودی و من قدر بودنتو ندونستم 

اما الآن به همون دوری هم قانعم ولی یکم بیشتر میخوامت دوس دارم یکم بیشتر پیشت باشم 

حالا دیگه به درو دیوار اتاقت که بیشتر از من تورو مبینن حسادت میکنم 

من به همه اون آدمها و اشیایی که بیشتر از من تو رو میبینن و لمس میکنن حسادت می کنم 

 

نویسنده: گوگو خانوم

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟

احساس میکنم به شدت به یه هم..خوا..بی عاشقانه نیاز دارم 

سرشار از عشق و بدون س..ک*س 

ولی نمیشه چون ما از هم دوریم 

عشق برای من فقط ارتباطات جسمی نیست  

حس نوازشهای محبت آمیز و عاشقونه روحم رو به پرواز درمیاره 

ولی افسوس که خیلی وقتها از همین یه ذره سهمم از عشق هم محرومم   

 

نویسنده: گوگوی محروم

اندر مزایای فرشته داری

ساعت ده دقیقه به یازده شبه و خرگوش خان هنوز نرفته خونه! حس کمک کردن به دیگران قسمتی از وجودشه یادم نمیاد توی این دو سالو چند ماهی که باهم دوستیم کسی ازش کمک خواسته باشه و اون بگه نه. حل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری! نصب آنتن ماهواره! خرید ریسیور! پاسخ به سوالات شرعی و غیر شرعی موبایل، مشاوره و همراهی در خرید موبایل و لپ تاپ و دوربین دیجیتال، یخچال ، تلویزیون کامپیوتر. قرض گرفتن پول برای دیگران و حل مشکلات امور مهاجرت (بخوانید فرار مغزها!)  

خدایا یه فرشته توی این دنیا بود اونم دادی به من :) فرشته داشتن یه ایراد کوچولو داره اون هم اینه که برای با من بودن یا حتی با من حرف زدن وقت کم میاره  

 

نویسنده: گوگو خانوم فرشته دار

شیرینی های تلخ

یه روز عاشق میشی و بدون اینکه شخص مقابلت بفهمه بهش فکر میکنی، خوابشو میبینی، قلبت رو بهش هدیه میدی 

یه روز میشه که یکی عاشقت میشه بدون اینکه تو بفهمی بهت فکر میکنه، خوابتو میبینه، قلبش رو بهت هدیه میده! اما تو نمیدونی، من هم نمیدونستم وقتی هم که بهم گفت، عاشق شده بودم عاشق یه آدمی که نمیدونست عاشقشم حالا بهش میگم خرگوش اون روزا نمیدونستم کیه و چیه فقط عاشقش بودم حرفهای هیچ کس برام مهم نبود حتی حرفهای یه آدمی که هر شب خوابمو میدید 

الآن هم مهم نیست  

یه عشق بزرگ همه وجود منو تسخیر کرده، قلبمو، فکرمو احساسمو و هرچی که دارم 

اون هم دیگه عاشق شده و دیگه هر شب به من فکر نمیکنه 

ولی با اینکه دوستش ندارم دیدن صحنه کشیده خوردن از زنش که نتیجه زل زدن به من بعد از سه سال بود ناراحتم کرد 

فکر نمیکردم حتی توی این شرایط بتونم با خرگوشم درد دل کنم نمیدونستم تنها کسی که میتونه بهم بگه همه چی تموم شده و من قبول کنم خرگوشمه 

خرگوش، یه روز دیدن یه عشق قدیمی تو رو به گذشته ها برد و من حست رو درک نکردم تنها حسی که داشتم حسادت بود!! ولی نمیدونستم خیلی زود خودم هم اون حس رو تجربه می کنم و تو به جای حسادت فقط منو درک می کنی 

عاشقتم بیشتر از قبل بیشتر از همیشه

نوسنده: گوگو خانوم