تنهایی = مرگ

فرمول تنهایی مساوی با مرگ برای من صادق شمارو نمیدونم

واقعا احساس بدی بهم دست میده وقتی دوست دارم پیش عشقم باشم ولی به هزارو یک دلیل و گاهی فقط به یک دلیل نمیتونم

اون روز بداخلاق میشم با همه دادو بیداد میکنم سر بابا داد میزنم

با مامان لجبازی میکنم

مرتبا به آبجی کوچیکه گوشزد می کنم که چون از من کوچیکتره باید حتما بهم احترام بگذاره بعضی موقه ها میشه که در طول یک روز ۲۰ بار این موضوع رو مورد بررسی قرار میدم !!!! خب دیگه

بابای بیچارم خیال میکنه من به علت عاد ت*** ماهانه دچار اخلاق سگی میشم! من دقیقا نمیدونم اطلاع داره که این واقعه در ماه فقط یک بار به وقوع می پیونده!!!! چون اگر در یک ماه صد بار بد اخلاق بشم مراعاتمو میکنه و با چشمای گنده عسلیش فقط نیگام میکنه

مامان در پی هر گونه لجبازی بنده به این نتیجه می رسه که توی تربیتم موفق نبوده

آبجی کوچیکه یه روز از دست من گریه میکنه یه روز بلا نسبت شما محل سگمون هم نمیزاره

چرا هیشکی نمیفهمه من چم شده

باباجون من دلم برای خرگوش تنگ شده همین


نویسنده: گوگو خانوم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد