میخوام

من: خرگوش، من میخوام 

خرگوش:  چی میخوای 

من: میخوام 

خرگوش: تورو خدا بکش بیرون 

من: چی رو بکشم بیرون  

خرگوش: گوگو تورو خدا شروع نکن 

من: مگه من چی گفتم؟ من کارتون سیندرلا میخوام 

خرگوش: آهان 

------------------------------------------ 

من: الو سلام عزیزم چطوری 

خرگوش: سلام عزیزم 

من: برو گمشو کثافت 

خرگوش:  گوگو باز چی شده 

من: هیچی مگه چی گفتم 

خرگوش: خودتی 

من: چیه بابا مگه چی شده 

خرگوش: خر خودتی 

من: خودم میدونم من همیشه خرتم 

خرگوش: ب ی ی ی ی  پ

---------------------------------------- 

من: الو سلام خرگوشم 

گوگو: به به سلام گوگو 

من: دیگه دوست ندارم 

خرگوش:  بعله

گوگو: من میدونم تو دوسم نداری 

خرگوش: آهان کی به این نتیجه رسیدین اونوخت 

من: نمیدونم باید چی بگم 

خرگوش: برو گوگو دوباره شروع نکن 

-------------------------------------- 

من دیوونه نیستماااااا   فقط یکمی خودمو لوس میکنم 

 

تمام مکالمات بالا بی مناسبت بوده و خرگوش هرگز مقصر نبوده 

 

نویسنده: گوگو خانوم دیوونه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد