یه حس اشتباهی ...

بعضی موقه ها همه چیز اشتباهی میشه 

من اشتباهی احساس میکنم 

اشتباهی حرف میزنم 

اشتباهی فکر میکنم 

 

تو اشتباه نمیکنی ولی ... 

 

یه حس اشتباه رو از من گرفتی 

حرفای اشتباهی منو شنیدی 

از فکرای اشتباهیم خبر داری 

برای همین همه چیز اشتباهی میشه 

من تا همیشه دوستت دارم پس لطفا طبق حرف خودت تا زمانی که دوستت دارم با من مون 

تمام شد!

سلام. خیلی وقته که اینجا سر نزدی خیلی وقته که خیلی فکرا راجع به من می کنی. اگه دوستت نداشتم و نمی دونستم که چقدر دوستم داری به این فکر می کردم که می خوای بری. تازه گیها زندگی خیلی سخت شده این روزا هرچی بیشتر کار می کنم و هی مطلب می نویسم و می نویسم و می نویسم تهش به اینجا می رسم که انگار هیچ کاری نکردم و همش دور خودم چرخیدم و چرخیدم این وسط شاید تنها دلخوشی باقی مونده توئی ولی نمی دونم چرا اینقدر از من دلخوری چرا مدام تو این سه سال یه جمله (شایدم یه حس) را فراموش نکردی. آره درسته روز اول این من نبودم که اومدم سراغ تو؛ تو بودی که باعث این رابطه فوق العاده شدی ولی این دلیل این نیست که همیشه و همیشه فکر کنی که عاشق تو نبوده و نیستم. این انصاف نیست. این انصاف نیست حالا که تنها برگ سفید زندگی کاریکاتوری من توئی اینطوری خرابش کنی.

به یاد داشته باش تا روزی که دوستم بداری با تو می مانم.

تمام شد